maanantai 19. elokuuta 2013

Neuvolakorttikokeilua..

Oon jo jonkin aikaa miettiny et pitäis koittaa tehdä neuvolakorttiin kannet, mut aina se on vaan jäänyt. Nyt sitten sain sellaiset aikaseksi koittaa tehdä. Ensimmäiset kaksi meni aivan päin hanuria, ekat oli liian pienet ja toiset taas aivan liian suuret. Niistä en kehtaa edes kuvaa julkaista. No kolmannet onnistui jo jotenkin ja ne saavat kelvata kuopuksen korttiin.

Sisäpuolen kankaan oon joskus ostanu ek:sta enkä ole siitä keksiny mitä tekisi joten tähän se sai kelvata. Ja ulkopuoli oon hamstereista joskus huutanu ja olikin liian pieni pala mun tarkoitukseen joten sitä myös tähän.

Neljännet kannet sitten onnistui hieman paremmin taas..

Kankaina tässä on mummin vanhat verhot. Nämä ajattelin antaa miehen siskolle jos vaan huolii...

8 kommenttia:

  1. Itsekin olen suunnitellut näiden kansien ompelemista vuoden. Vielä ei ole tullut toteutuksen hetki, mutta ehkäpä joskus.... Hienot kannet, kyllä nyt kelpaa antaa korttia näytille neuvolassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ei nää munkaan ihan hetkessä valmistuneet. Vuoden verran siitä taisi myös mennä. Mut sitten kun aloitin niin nyt niitä on jo kahdeksat tehtyä :)

      Poista
  2. Hienoja kansia :) Itellä näät ollu listalla kans jo kauan, ehkä sitten joskus saa tehtyykki..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä näitä suunnittelin jo Ninnin odotusaikana ja siitä on jo aika kauan aikaa. Kyl sä vielä joskus :)

      Poista
  3. Vautsi! Nämä on just sellasta piiperrystä joita en tunnu itse koskaan saavan aikaiseksi (:

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Joo ihan jees, vihdoin kun vaan sain sen tehtyä. Nyt niitä vaan on jo rivissä pöydällä, kahdeksan :) Jäin koukkuun!

      Poista

Kiitos kun kommentoit!